https://www.high-endrolex.com/26 Sikeres Goju-Ryu szeminárium Sri Lankán - Fight Online

Sikeres Goju-Ryu szeminárium Sri Lankán
2012. November 20. 22:06

2012.11.01-től 04-éig a sri lankai Goju-Ryu Karate Do Sakura-Kai Szövetség meghívása alapján Shihan Takeji Ogawa (9.Dan) és Sensei Harsányi Lászó (5.Dan) sikeres szemináriumot vezettek. Harsányi László mester beszámolója:
Profight: Karate ruhák óriási választéka!

A bécsi repülőtéren találkoztunk és onnan együtt utaztunk Dohán át Sri Lankára. Colombóban a reptéren Sensei Manjula Vittharana és rangidős tanítványai vártak minket. A hosszú és fárasztó repülés után egy pár órás autózás következett Kurunegalába. Elfoglaltuk a szállásunkat a Pinnavalában az Elefánt Hotelben, majd lepihentünk. Másnap reggel egy elefánt-csoport lubickolására ébredtünk. A szálloda a folyóparton, közvetlenül a víz mellé épült, amit rendszeresen látogattak az elefántpark nagytestű lakói.

Gojo-ryu szeminárium Srí-Lankán - elefántok közt
Elefántpark a szálloda mellett

A vendéglátóink Kandy ősi városába és a királyipalotába is elvittek minket, ami újra lenyűgözött. Másnap kezdődtek az edzések, ahol a barna és fekete öveseké volt a főszerep. Shihan Ogawa a korát meghazudtoló módon vezette le az egész napos edzéseket.

Gojo-ryu szeminárium Srí-Lankán
Rengeteg vizsgázó a szemináriumon

A második napon Kurunegalában egy helyi általános iskolában voltak az edzések, ahol már a fogadtatásunk is meglepett minket, ugyanis az iskola vezetői, sportvezetők, 120 karatéka és a szülők fogadtak minket ünnepélyes keretek között. Ezek után indultak az edzések 2 csoportra bontva. Shihan Ogawa a barna és fekete öveseket míg én a gyerek és a színes-öves csoportot tanítottam. Ebéd után kumite edzéseket tartottam, majd délután újra két csoportban folyt az oktatás.
A fárasztó nap után az iskola vezetői és a szülők által szervezett vacsorán vettünk részt.

Gojo-ryu szeminárium Srí-Lankán
Sikeres vizsgázók

Következő napon egy másik helyszínen szintén egy iskolában az előző napi program szerint zajlottak az edzések. A szemináriumot Danvizsga zárta, ahol sikeresen vizsgáztak 1. és 2. danokra. Meglepett a nagyfokú alázat, tisztelet és a tanulni akarás. A szemináriumok után Negamboba, a tengerpartra mentünk ami szintén gyönyörű volt. Másnap utaztunk haza és egy fárasztó repülés után Bécsben landoltunk.

Sensei manjula Wittharana 4. dan,Shihan Takeji Ogawa 9. dan,Sensei Harsányi László 5.dan.